luni, 17 noiembrie 2008

LUXOR


Luxor este un joc puzzle de actiune care te trimite intr-o calatorie in Egiptul Antic. Pe durata nivelelor vei descoperii minunata putere a Isis si a talismanelor, cum ar fi explozivele mingi de foc.

Prea putini oameni stiu de aceste minunate JOCURI LUXOR, asa ca intra pe ZUM ZUMA, sa vezi o intreaga colectie de jocuri luxor.

Plin de aventura si mii de actiuni explozive, aceste minunate jocuri luxor, exista o singura intrebare pe care trebuie sa ti-o adresezi:POti sa infrangi planurile unui zeu pentru a salva Egiptul?
Folositi-va fortele mistice din jocul luxor pentru a arunca bile magice si elimina bilele colorate care se apropie grupandu-le cate 3 sau mai multe de aceeasi culoare.Opriti-le inainte sa ajunga la piramida, altfel Egiptul este distrus!
Elimina un intreg lant de bile luxor de aceeasi culoare pentru a primii bonusul.Poti castiga extra, chiar o viata daca colectionezi 30 de monede luxor gratis Ankh.

Parerile utilizatorilor.
"Cu multe jocuri similiare pe piata Luxor este de departe cel mai bun.Metoda de depasire a nivelelor este dificila si fara coordonare mana-ochi iti creezi singur dificultati.Atat aspectul vizual cat si sunetul este nemaipomenit.Am gasit jocul care imi provoaca dependenta." -Geo88
"Este un joc relaxant, imi este usor sa ma joc atat timp cat mouse-ul meu functioneaza cum trebuie, pot face o multime de puncte.Trebuie sa ai un ochi bun pentru a trage in directia buna." -Electricul
"Luxor ma face sa gandesc mai mult decat alte jocuri. Incerc sa-mi planuiesc fiecare miscare inainte, chiar te face sa gandesti.Bine poti invinge doar uitandu-te si tragand, dar este mult mai bine cand iti gandesti fiecare miscare." -Zake

2 comentarii:

Zuma spunea...

Asta nu este tot un fel de zuma deluxe dar cu alt nume? Cate jocuri zuma sunt pana acum?

Anonim spunea...

Si mie tot jocurile te tip zuma imi plac mai ales Zuma Revenge.